Оқушыларға » Страница 15 » "№20 ОРТА МЕКТЕП" МКМ
Алматы облысы
Іле ауданы білім бөлімінің
"№20 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
2016-2017 оқу жылындағы олимпиада жүлдегерлері
19
апрель
2017
2016-2017 оқу жылындағы олимпиада жүлдегерлері
2016-2017 оқу жылы мектебімізде дарынды балалардың ғылымға деген құштарлығын арттырып, олармен тереңдете жұмыс істеу мақсатында «Болашақ» оқушылардың ғылыми қоғамы  №216 бұйрық бойынша құрылып, жетекшілері К. Қошыбаева  мен А. Мұхтарова  тағайындалды. Ғылыми қоғамның  аты, ұраны, эмблемасы бар.  Ғылыми қоғамның жұмыс жоспары жасалып, мұғалімдер мен оқушылардан құралған  мүшелері бұйрық негізінде құрылды. Төмендегі мұғалімдер мен оқушылар осы қоғам мүшелері болып бекітілді: 1. Тіл білімі,
2015-2016 оқу жылындағы ҰБТ қорытындысы
19
апрель
2017
2015-2016 оқу жылындағы ҰБТ қорытындысы
2015-2016 оқу жылының 04 маусымы күні мектебімізде 61 түлектің 40-ы ҰБТ-ге  қатысты. Қатысу пайызы 66,7%. Орта бал- 82,82% көрсетті. Яғни, былтырғы жылмен салыстырғанда 13,64 пайызға өсім бар. «Алтын белгі» төс белгісіне үміткер 2 оқушымыздың біреуі, Джумаддинова Қаламқас 115 балл алып «Алтын белгісін»  дәлелдеді. 2-ші үміткер Рахметкалиева Айгерім 83 балл алып «Алтын белгі» төс белгісін дәлелдей алмады. Ал, «Үздік аттестат» иегерлері 4-еу олар: Рахатқызы Алтынай, Оңгалова Роза, Уашбай Арайлым,
Сабақ кестесі /2016-2017 оқу жылы/
17
апрель
2017
Сабақ кестесі /2016-2017 оқу жылы/
Сабақ кестесі І ауысым  Сабақ кестесі ІІ ауысым        
Ата-аналарға!
17
апрель
2017
Ата-аналарға!
Құрметті ата-аналар! 1 сыныпқа оқушыларды қабылдау 1 тамыздан басталады. Керекті құжаттар тізімі: 1.Туу туралы куәлік 2.3х4 және 9х12 сурет 3.ИИН 4.Тұратын жерінен анықтама (саяжайда тұрса саяжай председателінен анықтама) 5.Ата-анасының куәлігі, неке куәлігі (ажырасқан жағдайда ажырасқанын растайтын куәлік, қайтыс болған жағдай қайтыс болғанын растайтын куәлік) 6.Баланың денсаулық паспорты, 063.
Назад 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Вперед